torsdag 9 januari 2014

En bra dag

Vissa dagar kan bara kännas så där extra bra. Inga tjabb eller gnabb. Inget tjat och gnat. Allt har bara varit lugnt och skönt. 

Vi åt lunch på stan. Vi köpte fika på "Danskan"att ta med hem. Vi var även på Blomsterlandet. 
Jag köpte tulpaner. Hittade sen ingen passande vas men då kom jag på idén med en såskanna. Så nu står morfars gamla kanna på bordet med blommor i. Superfint. 

Jag tog en runda till gymmet. Tänk, förut var 2 km på bandet uppvärmning för mig. Nu klarar jag knappt av att gå 2 km. Jag blir helt slut och får hålla i mig när jag går. 
Men jag fortsätter att kämpa på. Snart springer jag 5 km igen. 

Vi tog en fika och spelade Den försvunna diamanten. Roligt spel. Och ännu roligare att Emma och jag vann. 




Vi har även hunnit med kaningos. Emma älskar verkligen lille Zigge. 




Emma har haft kullerbytta uppvisning. 
Det kostade 5:-  och det var en utmärkt show. Hihi. 

Emma ska ta ett bad nu och jag ska plocka undan lite. 
När hon har lagt sig sen så ska jag spendera resten av kvällen i soffan. 
Fruktsallad, kaffe och massa bra på Tvn. 

Som sagt, en väldigt bra dag ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar