tisdag 31 december 2013

Gott nytt år

Sista timmarna på sista dagen det här året. 
2013 har varit ett annorlunda år. Mycket sjukdom och tårar. 
Sista månaderna har inte alls varit särskilt roliga. 

2013 blev inte alls som jag hade tänkt mig. Jag kan bara hoppas att 2014 blir bättre. 

Mitt nyårslöfte är att inte ha något eller några löften jag inte kan hålla. 

Jag ska leva mer. Vara mer närvarande och skippa mobil, uppdateringar och sociala medier lite mer. 
Det tar bara energi och onödig tid. 

Sen funderar jag på om det finns nåt mer löfte som jag kan ha som skulle göra att jag kommer må bättre under 2014?
Jag får fundera under dagen. Jag tror inte jag ska satsa på ett enda stort löfte. 
Utan små löften under hela året som jag verkligen kan hålla. 

Som sagt. Jag hoppas på att 2014 kommer att bli ett bra år. Med mycket glädje och kärlek. 
Jag vet att det kommer bli en hel del förändringar. Känns lite läskigt och spännande på samma gång. 


Jag önskar er, min familj, vänner och alla läsare ett riktigt gott nytt år. 

Var rädda om er ❤






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar