söndag 22 december 2013

Gråtsugen

Pheeeew! Jag fick tummen ur och har dammat, dammsugit , torkat golven, städat toaletterna, tvättat, badat Emma. Hunnit pyssla med henne. Städat hennes rum. Haft alla orkidéer i vattenbad. Diskat och fixat i köket. 

Hann prata lite med tomten oxå som kom förbi med julklappar. Ja eller rättare sagt tomtemor. Jag har tydligen varit snäll. Tack ❤
Fast jag kan faktiskt hålla med om det. Jag är nästan alltid snäll förutom när jag är dum då ;)

Nu har jag slagit in några julklappar. Vi brukar alltid slå in alla paket på uppersittarkvällen men eftersom Patric och Tilda är hemma så måste deras paket redan vara inslagna. 
Är sugen på att lägga mig i sängen och se filmen Hours med Paul Walker på datorn. Jag misstänker att det är en snyftfilm. Det känns skönt för jag är faktiskt lite gråtsugen.  
Jag har överflöd av tårar och ibland behöver jag gråta av mig lite. 
Jag vet inte om jag orkar bara. Är rätt trött. Borde kanske sova. 

Nu ska jag försöka slappna av och andas. Allt är i princip klart inför julafton. 
Nu ska jag bara njuta. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar