tisdag 17 december 2013

Förväntansfull

I morgon fyller vår lilla prinsessa 5 år. Gissa om hon var förväntansfull när hon la sig ikväll. 
Hon var så taggad. Hon har sjungit,hoppat runt och varit på ett strålande humör hela kvällen.

Vi har blåst ballonger och hängt upp lite överallt. 
Vi har även bakat tårtbottnar. Emma har önskar sig en chokladtårta. Spännande. Jag är verkligen värdelös på att baka. 

Presenterna står klara och redo att öppnas.
Längtar efter att se glädjen hos henne när vi kommer in och sjunger imorgon. 



Nu ligger jag på soffan med en skål popcorn. Fikade med Lina på stan idag. Då åt jag en toast på Espresso House. Men efter det har jag bara fått i mig en äggmacka. Är inte alls hungrig. Mår illa. Har varit extremt gungig idag och det var väldigt jobbigt att gå på stan. 
Allt gungande gör mig "sjösjuk" och illamående. Ingen aptit alls. 
Men popcorn och julmust går iallafall ner.

Nu koppla av och se den nya serien, The escape artist. 


Ett stort grattis till min vän Nina som fyller 40 år idag. Hurra hurra hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar