lördag 21 december 2013

Censur

Fan vad skönt det är när man får skratta så man får kramp i magen. 
Jag har gått och lagt mig men har legat och smsat med en vän, Nina, som har samma sjuka humor som mig. 
Dock är det censur på våra sms. Man kan ju börja undra ibland om det verkligen är 40 vi är. Hehe Fast jag är ju bara 39. Då får man tramsa sig ;)

Vi har varit hemma hos Nina och Christian hela em/kvällen. 
Nina har fyllt 40 så dom har haft öppet hus. 


Väldigt trevlig tillställning med mycket gott att äta och dricka. Nina har en helt fantastisk och rolig släkt. Många skratt blev det. 
Emma fick fina presenter av Agnes och Alexander. Bl a en klänning som var hur söt som helst. 


Mina fina ungdomar, Patric och Tilda kom oxå dit en stund och skjutsade sen hem oss. ❤


Tidigare idag var vi på Öland hos svärmor för julfika. Väldigt mysigt. 
Emma älskar att spela piano när hon är hos farmor. Hon har fått pianot av henne så nu ska vi snart få hem det hit till oss. 





Det har varit en lång dag och jag har faktiskt lite ont i huvudet nu. Och var extremt gungig när vi kom hem
 Det blev sängen direkt. Och nu ska jag sova.

Natti





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar