torsdag 26 december 2013

Kalkon

Men hur gott är inte kalkon??? Jag åt så att jag fick knäppa upp byxorna och nu är dom omöjliga att få igen. 
#efternyårbörjarmittnyaliv

Vi har alltså varit på kalkonmiddag hos svärmor. Magiskt gott. 
Vi testade även kaffemaskinen som hon fick av oss i julklapp. 

Nu kom vi precis hem. Emma har hoppat i säng. Jag ska krypa ner under filten i soffan och så blir det att se en film med mannen. 

Det har varit en väldigt bra dag. Jag har faktiskt vågat mig på att köra bil. 
Det gick bra. Men nu är jag så trött att jag knappt orkar prata. Har koncentrerat mig och fokuserat oerhört mycket idag. 

Har träffat min vän Ingela som har lämnat Skåne för ett par veckor. Alltid lika trevligt att ses. Vi behöver inte ses eller prata så ofta. Vi fortsätter där vi avslutade gången innan. Smidigt och enkelt.
Jag fick ett jättefint armband av henne. 
Precis min stil. You know me. 

Och så hade hon köpt en Buddha åt mig. 
Älskar den!!!


Tack vännen ❤


Nähe. Nu ska jag släppa "loss" fettet. Av med jeansen och på med mysbrallor. 

Imorgon upp tidigt. Sjukhus och läkare. Usch!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar