måndag 16 december 2013

Aj!

Testa inte att slå i samma lilltå två gånger i samma jäkla tröskel. Det är onödigt och gör FÖRBANNAT ont. 
Så ont så man gråter och ropar på mamma. 

Nu har jag slagit in några av Emmas födelsedagspresenter. 
Lilla tjejen fyller snart 5 år. Galet! 

Den här dagen har varit seg. Jag har varit 
väldigt trött och gungig. 
Jag har mest vilat och hasat runt här hemma. Hämtade Emma på dagis och efter det fick hon cykla en runda så då kom jag ut en stund iallafall. 



Vi pysslade en stund förut så nu har vi glitter i hela köket. 
Har sopat och torkat men det känns omöjligt att få upp. 
Våga vägra glitter!

Just nu har jag ryggläge i soffan och så får det fortsätta att vara tills det är sängdags. 

Imorgon blir det stan med fina Lina ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar