tisdag 24 december 2013

Julafton

Vilken underbar dag vi har haft. Ingen stress. Bara lugnt, stillsamt och väldigt mysigt.

Henke ( Gusten ) och Johanna tittade förbi en runda och önskade God Jul. Väldigt trevligt. 
Sen kom svärmor och då plockade vi fram ett litet julbord. 
Efter det fika och traditionella Kalle Anka. 
Sen knackade det på dörren och där stod tomten ( läs: jag ) med två stora säckar fyllda med klappar. 

Nu ligger Emma och ser en film. Patric har åkt för att fira jul med sin pappa. Svärmor har åkt hem. Alla är nöjda och glada. Jag fick många fina julklappar. Är både tacksam och förvånad. Har jag varit så snäll? 

Fick en bok av min svärmor. Hon har humor hon. Hahaha

Nu ska jag och mannen äta lite plock och gott. 
Sen se en film och bara softa. 
Underbar julafton. Precis så som vi vill ha den. ❤


Här kommer ett urval bilder från mobilen. Har bättre bilder tagna med kameran men orkar inte ladda upp dem nu ikväll. 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar