måndag 9 december 2013

Paradise Hotel

Jag skäms lite. Jag måste erkänna en sak. Jag tittar på Paradise Hotel.
 Fnissar, blir generad, irriterar mig, tycker och tänker saker...men hallå. Jag är 39 år. 
Jag tittar på Paradise Hotel. Är det inte lite tragiskt?

Vet inte varför jag kollar. Har jag nån form av kris? Önskar att jag själv vore hälften så gammal igen? 
Är det "kul" att se andra göra det man själv aldrig skulle våga göra?
Eller vill jag bara smygtitta på muskler och magrutor?

Jag skäms lite över att jag kollar. 
Men det är ju trots allt underhållning. Även om nivån inte är speciellt hög. 

Jag ber till högre makter om att min dotter aldrig söker till ett sånt program. 
Ligga i tv? Över min döda kropp!!!

Idag har varit en fantastisk dag. 
Josse och Meja var här på en fika och kaningos. 
Hängde lite med ungdomarna en stund. 
Hämtade Emma och sen vidare till en liten välkommen hem-tillställning för Lina. 
Underbart att hon är hemma igen ❤

Nu ikväll har jag inte gjort mer än att halvligga i soffan och kolla på tv. 

Jag tror jag är kär. Jag kan inte slita ögonen ifrån vår gran. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar