onsdag 11 december 2013

Finn ett fel

Förutom att jag ringde till 3 och gnällde idag , efter att ha fått jucket på vårt bredband, så har det varit en bra dag. 
Lugnt och skönt. 

Sovmorgon och frukostmys. 
Städning i Zigges lilla "hem" och kaninpromenad i trädgården. 





Lunch. 
Bakade pepparkaksmuffins och fikade med Lina och ungdomarna. 


Har skickat in kort till tidningen på Emmis som fyller 5 om en vecka. 


Igår hade ju Emmas dagis nobelmiddag. 
"Kungen" delade ut diplom. Det var dans. Emma hade dansat vals. Och en kille hade delat ut rosor till alla tjejer. Så himla gulligt. 


Såg förut att någon i detta huset har roat sig med att pynta granen på sitt egna lilla vis. 
Finn ett fel. 

I eftermiddag/kväll har jag käkat middag med mina barn och sen bara slappat framför Tvn. 

Är rätt trött faktiskt. Typ helt slut! Och Mr.Tinnitus är rent ut sagt förjävlig ikväll. 
Han har fest. Är ju lillördag. Enormt störigt.
Kan knappt koncentrera mig på Tvn. 

Ska dricka upp mitt te sen hoppa i säng. 

Natti ❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar