söndag 8 december 2013

Kanin

Idag är lyckan total här hemma för lilla Emma. Hon har fått en kanin. 
Mamma ringde idag och frågade om dom fick köpa en kanin till Emma i tidig födelsedagspresent. 
Vi tvekade först. En kanin. Njae...
Men ja , varför inte. Men villkoret var att dom hjälper till med den om vi reser bort och så. 

Sagt och gjort. Nu är kaninen här. 
Världens sötaste. Jag är kär. 
Han är 1 år och Emma har döpt honom till Zigge. 
Det är en utekanin så nu står buren på den inglasade altanen. 

Vi är helt sålda här hemma och alla är förälskade i lille Zigge. 
Han är så lugn och snäll och vill kela hela tiden. 

Emma sa:
-Jag älskar min kanin. 
Men hur länge får jag ha honom. 

Hon förstår nog inte riktigt att det verkligen är hennes. 









Vår nya lilla bebis ❤


Det har varit en väldigt lugn söndag. Jag har haft huvudvärk och känt mig hängig. Somnade ett par timmar fram till lunch. 
Kollade skidor sen har vi styrt med Zigge hela em. 

Nu ikväll firade vi andra advent och vår nya familjemedlem med att hämta pizza. 


Ungdomarna är hemma även ikväll. Mys❤
Snart soffhäng och Solsidan. 

Och vet ni, nu är min lillasyster hemma från USA igen. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar