tisdag 3 december 2013

Ljusmissbrukare

God morgon. Jag har sovit som en prinsessa inatt. Inte vaknat av varken Mr. Tinnitus eller Mr. Snark. 
Thank god for that!

Vaknade vid 7.30 när Emma ropade på mig. Tyvärr for jag upp för snabbt och efter det har snurrat rejält.
Tog en åksjuktablett mot illamåendet så det ska nog bli bra snart. 

Vi har ätit frukost och sett julkalendern. 
Emma har gått till dagis. 
Jag sitter och tittar ut genom köksfönstret på alla småfåglarna som äter av maten vi har hängt ut. 
Rogivande på nåt vis. 
Hahaha kraftig "tantvarning" på den!

Jag ska vila lite. Nackdelen med åksjuktabletten är trötthet. Men bättre det än att kramas med Gustavsberg.  

På schemat idag är krönika, städ, bak och en tur till Kamprads place.
Vi är ljusmissbrukare. Så vi måste till Ikea och bunkra. 
Slut på ljus=katastrof



5 dagar kvar...längtar ❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar