torsdag 19 december 2013

Saknar

Nu vill jag kliva av den här jäkla båten. Jäklar vad det gungar. Enormt påfrestande. Gaaaah!
Jag är lika trött som när jag vaknade imorse. Blev inget gym för min del. 
Inte läge helt enkelt. 

Har varit hos mamma på en kaffe. Handlat. Hämtat Emma på dagis. Syrran och kusin Meja var här på lite mellis och fika. 
Emma fick presenter. Lycklig tjej. 

I em/kväll var vi ute på en liten cykeltur. Sen har Emma mest lekt på sitt rum. Det känns skönt att hon faktiskt kan leka lite själv oxå. 

Jag har mest hasat runt här hemma. Haft fullt upp men ändå inte hunnit nånting av det jag skulle. Märkligt. 

Nu sitter Emma i ett bad. Hon kände sig frusen. Hon sa också att hon hade lite ont i halsen och i nacken. 
Fattas bara att hon ska bli sjuk. 
Då lär jag inte alls känna mig stressad. Nä hu nä. 

Imorgon har vi planerat in en tripp till stan. Hade tänkt fixa det sista inför julafton. 
Men känner att vi får se lite när vi vaknar om det blir stan eller inte. 
Är jag lika gungig imorgon som idag så pallar jag verkligen inte. Och sen vet man ju inte hur Emmas halsonda utvecklar sig. 

Vet ni vad jag ska göra nu?
Ingenting. Soffan, ryggläge, tv och kaffe. Ska bara natta Emma först. 
Borde även göra mig nåt att äta. En fralla och två ägg är allt jag har fått i mig idag. 

I dag saknar jag en av mina vänner extra mycket. Vissa dagar behöver man någon att prata med. Skratta, gråta och bara få krama om. I dag är en sån dag. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar