onsdag 25 december 2013

Throw up

Dagens gymbesök gick så där. Ingen kraft alls. 
Men jag kämpade på en stund. Att gå på bandet var en utmaning. Fick hålla i mig hela tiden. 
Och att cykla dit och hem var som att släppa ut Bambi på hal is. 

När jag gjorde plankan i slutet på gymmet kände jag att det här går inte längre. Jag måste hem. 
Det gungande rejält. 

Jag gick en bit. Sen försökte jag cykla. 
Fick stanna ganska snabbt. 
Vid Knutssons ligger nu min frukost. 
Kan säga att det nog dröjer ett tag innan jag äter ägg och räkor igen. 

Om någon såg mig stå och kräkas vid Knutssons. Så NEJ , jag var varken full eller bakis. 

Nu ligger jag och försöker hantera illamåendet. 
Det känns som att jag är på dom sju haven och det är kraftig storm. Typ orkan. 

Blir att vila en stund. Hoppas det går över. Syrran tyckte jag skulle boka färdtjänst hem till henne. Hahaha skitkul! 


Nu ett bad. Sen försöka peta i mig lite mat. Brunch med ungdomarna. Mys ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar