tisdag 3 december 2013

I love you to the moon and back

Emma och jag har lite som en grej att när hon nattas så säger jag:
-Jag älskar dig
-Jag älskar dig mest, säger hon då
-Nä jag älskar dig mer säger jag 
-Men jag älskar dig dubbelt dubbelt säger hon då
-Jag älskar dig till månen och tillbaka säger jag 
-Då älskar jag dig till månen och tillbaka två gånger säger hon
Så där kan vi hålla på och precis så var det även med Patric när han var liten. 
Fast han sa ofta att han älskade mig runt jorden och tillbaka. 
Eller när han var riktigt liten så sträckte han ut armarna så mycket han kunde och sa:
-Jag älskar dig så hääääär mycket ❤



Jag skulle vilja ha ett väggord eller en skylt med texten:
I love you to the moon and back 
To infinity and beyond forever and ever


Oändlig kärlek 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar