torsdag 5 december 2013

Byline

Vaknade imorse dunderfökyld. Rödsprängda ögon, huvudvärk och täppt. Tog mig upp för att äta frukost och se julkalendern på datorn med Emma innan hon skulle till dagis. 
Såg verkligen fram emot att gå och lägga mig igen.

Men nähepp. Chefen från Östran hörde av sig. Behövdes ny bylinebild tills imorgon. Krönikan ska hamna på en annan sida och det behövdes en ny och större bild. 
Skulle åka med Micke in. Hade 30 min på mig. 
Hjälp! Kläder? Fan jag har ju inga. 
Och mitt face. Katastrof. 

Ja ja. Det blev som det blev. Jag ser ut som ett jon. Men det är väl bara att ta nya om det ser hemskt ut i tidningen imorgon. 

Nu har jag varnat er iallafall. Det är inte bästa kortet jag har tagit i mitt liv. Men whatever...





Nu åker däremot sminket av och myskläderna på. Soffan, vila, panodil, nässpray och en kopp te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar