tisdag 24 december 2013

Uppesittarkväll

Nu är uppesittarkvällen över för den här gången och jag ligger i sängen. 
Äh, spela bingolotto är fan inte kul. 
Man vinner ju aldrig. Jo, Tilda vann faktiskt på sin lott. Otroligt men sant så var det en vinst för en gångs skull. 

Vi har ätit och druckit gott. ( Petters bubbel var riktigt gott) Umgåtts. Kollat tv. Och slagit in en jäkla massa julklappar. 
Vad hände med att i år blir det inte så många julklappar?

Tidigare idag var det julfika och paketöppning för barnen hemma hos mamma och pappa.
Jag mådde inte alls bra då och var väldigt gungig och illamående. 
Ju fler personer det är runt mig i rörelse och många olika ljud, desto jobbigare blir det. 
Nu ikväll har jag mått bättre. 
Jag mår lite illa. Men det beror nog på allt godis jag har ätit. Bläääää! 

Jag säger som alla andra år. Efter nyår börjar mitt nya liv...igen. 









Sov så gott ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar