tisdag 10 december 2013

Malin

Idag är det min namnsdag. 
Firar man ens namnsdagar nu för tiden?

Inte vi. Jo Emma kanske får nån liten present men vi gör inte så stor grej av det. 

Jag ska fira min namnsdag med en fika/lunch på stan med Patric. 
Sen ska jag vidare till sjukhuset för att kolla upp nerven som kom i kläm i armbågen då jag ramlade senast. 
Domnar bort i lillfingret fortfarande men annars så tror jag inte att det är nåt större problem. 
Ska passa på att kolla upp knölarna jag har i handflatan i höger hand oxå. 
Är ju konstaterat Dupuytrens kontraktur men jag vill ändå kolla. Knölarna är större och obehagligare 


I framtiden när jag blir gammal, mycket äldre än jag är nu, så kommer jag få krokiga fingrar. 
Kommer se ut som en häxa. Mer än vanligt alltså. 

Nu har jag haft lite kaningos. 
Älskar verkligen den här lille ulltussen. 


Emma är på dagis. Finklädd dagen till ära. Dom ska ha nobelmiddag och "kungen" kommer och delar ut diplom. Rolig idé. 

Näähe...dricka upp kaffet och försöka piggna till lite. 
Känner på mig att även detta kommer att bli en bra dag. Härligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar