torsdag 27 februari 2014

Uppe med tuppen

I dag drog jag i väg tidigt till gymmet. 
Var där klockan 7. 
Men det gick inget bra alls idag. 
Körde bilen till gymmet och såg fan ingenting pga dimman. 
Koncentrerade mig så mycket att jag fick huvudvärk. 
Väl framme på gymmet började det gunga rejält. Idag fick jag hålla i mig hårt för att kunna gå på bandet. 
Hade tänkt gå 40 min men efter 30 min fick jag kliva av. Fick gå och sätta mig på  golvet en stund. 


Det syns kanske inte på bilden. Men jag var kritvit i ansiktet. 
En instruktör som var där för att köra ett pass kom och frågade hur det var med mig. 
Trodde det skulle börja snurra rejält och blev rädd att jag inte skulle kunna ta mig hem. 
Men det gick över. 
Nu är jag hemma igen. Frukosten är intagen. 

Ska softa en stund innan mötet på Modehuset. 


1 kommentar:

  1. Hej Malin! Jag har Menieres sjukdom och skulle vilja be dig om råd. Jag har periodvid väldigt mycket yrselattacker men tycker att de har blivit mildare sedan jag började med medicinen Betaserc. Jag har bara haft en dropattack. Nu har jag blivit erbjuden behandling med Gentamicin men är osäker på om det är värt att göra för mig. Min läkare tror att jag bara kommer att ha besvär under ett par dagar/veckor efter insprutningen men din återhämtning verkar längre? Jag jobbar för fullt och har två små barn och ett aktivt liv. Jag skulle bli så glad om du vill höra av dig till mig och berätta om dina erfarenheter av behandlingen. Min mejladress är: jo_lundberg@hotmail.com Tusen tack på förhand! Allt gott, Johanna

    SvaraRadera