söndag 16 februari 2014

Mörbultad

När smärtan i huvudet började lägga sig så kände jag att jag faktiskt hade slagit i på andra ställen oxå. Har rätt ont i sidan vid revbenen. 
Slog nog i där oxå. Eller om jag sträckte mig. 
Men hellre ha ont där än i huvudet. Har faktiskt känt mig väldigt skärrad och orolig efter att jag ramlade. 
Fick rejält ont i huvudet. Kräktes ju t o m. Mådde visserligen illa innan jag ramlade. Var rätt gungig. 

Försökte gå ut en stund i trädgården tidigare idag. Vi var ute med Zigge en stund. Jag orkade inte så länge. Fick gå in och lägga mig. 
Somnade och sov stenhårt ett par timmar. 
Blev rädd ett tag att jag hade fått hjärnskakning. Men nu känns det bättre. Bulan sitter där den sitter. 
Och ögonen är svullna efter alla tårar idag. 
Har känt mig väldigt ledsen.
Allt känns så hopplöst. 
Jag kämpar och kämpar men det finns en gräns för hur mkt man orkar. Har svårt att hålla humöret upp.
Känner mig låg. 
Förhoppningsvis känns det bättre imorgon. Kommer nog känna mig mörbultad men kanske gladare och med mer energi och vilja igen. 
För just nu är det på noll. Jag känner lite "ge upp"-känsla. 

Har tagit ett bad. Sett ett avsnitt av Tjockare än vatten. Och nu ska vi se snart en film. 
Ska bara gosa lite med Emmis som precis kom och kröp ner bredvid mig. 
Hon sov så länge idag så hon är inte riktigt trött än. Och sen har hon sportlov imorgon. Men nu är det läggdags för lilla prinsessan. 

Imorgon blir det att ställa klockan och upp och titta på skidskytte. 

Hoppas ni har haft en bra helg ❤









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar