söndag 9 februari 2014

Keep calm

I dag är ingen bra dag. Jag har deppat mig igenom hela dagen. 
Känner mig nära lipen hela tiden. 
Är bara allmänt less på det mesta. 
Bestämde mig för att ha en "gå hemma i myskläder"-dag och så blev det oxå. 

Emma skulle ha gått på kalas men orkade inte. Hon har nässelutslag på hela kroppen och en jäkla klåda. Fick Tavegyl och har varit rätt trött och hängig. 
Mycket soffhäng för vår del idag.
Emma har kollat på tv och jag på datorn. 

Fast jag har hunnit med att städa lite bland mina kläder oxå. Snart dax för en rensing igen. Ingen idé att ha kläder i garderoben som man ändå aldrig använder. 
Även städat Emmas rum. Kaos!
Lagat mat. 
Dammat
Städat toaletterna. 
Tvättat och hängt två maskiner tvätt. 
Skrivit krönika. 
Varit yr och kräkts.
Städat Zigges bur. Haft kaningos. Och även borstat och kammat honom lite. 

Emma älskar verkligen sin kanin. Det bara lyser kärlek och lycka i ögonen på henne när hon gosar med honom. 






Nu ska vi äta lite kvällsmat. Emma ska bada. Vi ska läsa saga. Sen ska hon nattas och jag ska krypa ner i sängen och ligga där och se en film på datorn. 


Fick ett värmande sms förut av mina saknade älskade ungdomar. 

Vad fina dom är ❤

Som sagt. Idag har inte varit en bra dag men imorgon är en annan dag och då tar jag nya tag...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar