tisdag 25 februari 2014

PMS

Känner mig på allmänt dåligt humör. Trött. Irriterad. Less. Inget är kul. Jag är ful. 
Men det är bara att bita ihop. PMS går ju över. Som tur är. 

Har lunchat med härliga Ramona idag. Hon skällde inte på mig. X i taket. Hahaha
Underbart att ha en vän som man egentligen är väldigt olik men som man funkar så bra med. Vi ses och hörs inte så ofta. Men vi vet vart vi har varandra. 
Ramona säger alltid vad hon tycker. Det uppskattar jag. Även om jag inte tycker som henne. Hehe. 

Jag gick en runda på stan. Hade tänkt fynda nåt på Vero Moda som ska lägga ner men näe. Hittade inget kul alls. 
När man har PMS ska man inte shoppa. Och absolut inte prova kläder. 
Svullen i kroppen av vätska och magen ser ut som om man är i 3:e månaden. 

Helst ska man bara stänga in sig och svulla med massa gott. Men nää just det. Nyttiga veckan gäller för mig. Typiskt. 

Hem,  hämtade Emma och efter lite mellis drog vi till gymmet. 
Jag körde en snabb pw. Det längsta jag har orkat gå på flera månader. Gutt!

Har skrivit klart veckans krönika. 
Den handlar om sura busschaufförer.

Jag skypade med Patric och Tilda som satt och drack Sangsom och cola. Dom skulle ut på partaj. 
Härligt. Är avis. Inte på sangsomen men på sol och värme. 


Internet laggade så vi fick sluta skypa. Skrev ett sms till Patric och fick ett fint svar. Min fina son.❤ 
Vi kan bråka och vara väldigt arga på varandra. Men det går oftast över snabbt.  Vi kan prata om allt med varandra. Vi skrattar alltid åt samma saker och har väldigt kul ihop. 
Hela min kropp bubblar av kärlek till den här underbara killen. 
Han har snart funnits vid min sida i 20 år. Halva mitt liv. En stor del av mig. 

Jag saknar honom så himla mycket. Samtidigt som att jag är väldigt glad för hans skull. Och stolt över att han åkte i väg på den här resan. 

Emmis saknar oxå brorsan. 
Men hon har tagit över hans rum. Och nu 
hans keps. Hehe

Nu ska jag inte göra ett skit mer idag. 

Hej på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar