måndag 17 februari 2014

Sova över

Emma har pratat om att hon vill att en kompis sover över så då passade det perfekt att vi lånade kusin Meja för övernattning. 
Nu ligger dom nerbäddade, med likadana pyjamaser, och tittar på film. 
-Åååå jag älskar att sova över sa Meja precis. 

Härliga ungar. ❤

Syrran kom och lämnade henne för några timmar sedan och då var hon snäll och hjälpte oss att klippa klorna på Zigge. 
Gick hur bra som helst. Han låg så snällt i hennes knä. 


Nu mår jag lite bättre mot tidigare idag. 
Är trött och det bultar fortfarande i huvudet men jag är iallafall lite gladare. 
Meja och Emma sprider härlig energi. 

Emma och jag har haft en väldigt mysig dag tillsammans. 
Tittat på film , ritat och lekt skola. Emma gjorde mattetal i läxa åt mig. 



Hon bad mig rita av hennes docka.

När det var klart sa hon:
-Det var fint. Men jag tror nog du kan bättre. 

Hahahaha. Tror minsann att hon ska få indraget lördagsgodis. 
Men hon räddade upp det bra med att komma med en fin lapp som hon sa att jag skulle ha som bokmärke. 

JA ELSGAR MAMMA
Då kan man inte annat än smälta. 

Idag gjorde jag en enkel men supergod lunch. Omelett. 
Hade i kalkon, paprika, lök och tomat. Magiskt. Mer omelett åt folket!

Nu ska jag plocka iordning lite sen slänga mig i soffan. 
Ikväll är det Tjockare än vatten och Elementary. Samma tid. Onödigt!
Bra serie båda två. 

Imorgon ska jag med Emma och Meja på Länsmuseet och McD. 
Sen ska jag lämna av dom hos syrran så tar hon hand om Emma en stund när jag ska jobba. Perfekt. 

Ha en bra kväll! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar