fredag 21 februari 2014

Ingen stress

Gissa vad jag gör? Jo jag är på gymmet och går på bandet. Klockan är 07.30 Galet!
Tänkte jag skulle hinna träna innan Micke drar till jobbet så att jag slipper gå hit ikväll. 
Jag är inte riktigt vaken. 80% av min kropp sover än. Har till och med ränder kvar från kudden i ansiktet. Ville helst av allt stänga av klockan när den ringde idag. 
Jag gör det här av ren envishet. 
Hinner inte vara här så länge då det blir 3 km snabb gång på bandet och så lite annat. 

Jag måste komma igång mer med träningen. Mer än att mest bara gå på bandet. Fast jag är rätt nöjd att ha ökat från att bara orka 2 km till 3.  Måste även vänja kroppen och knoppen vid att gå upp tidigt. 
Det tar låååång tid för mig innan jag vaknar. 
Har svårt att orka lämna Emma på dagis vid 9. 
Och jag kommer ju inte alltid ha ett jobb där jag bestämmer arbetstiderna själv. 

Kanske egentligen inte behöver tänka på det än eftersom jag ska opereras. 
Men hur som helst tänker jag träna på en del innan operationen. 
Hoppas på att komma igång snabbare efter. 

Det tog extremt lång tid att skriva dom här raderna (16.18 min )   Måste hålla i mig med ena handen och skriva med bara en hand. 
Hahaha Min simultankapacitet är i nuläget sämre än en mans. 

Ha en bra fredag allesammans. 
Jag ska njuta av dagen. 
Har mycket på schemat. 
Ikea, modehuset, handla och så fredagsmys, såklart. 
Men ingen stress. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar