måndag 3 februari 2014

Blandade känslor

Ja...då sitter jag här med tårarna sprutandes som på lille Skutt.
Har lämnat av sonen och hans flickvän på flygplatsen. Nu börjar deras tre långa semester och äventyr i Thailand. 
Så glad för deras skulle ändå så är jag lite 
ledsen. Kommer sakna dom så mycket. Och så är jag orolig och en sån där nojig och hyserisk mamma. 
Och...lite avis. Jag vill oxå följa med! :)

Det kommer gå bra det här och dom kommer ha så kul. 
Vilken upplevelse och kul grej dom är med om. Underbart!



Tur att jag har ett litet barn kvar hemma. 
Hon är så fin lilla Emmis. 
Vi möttes av det här när vi kom hem igår 

Nu ska vi snart till doktorn. Emma har fått nån allergisk reaktion. Började i helgen när hon var hos mormor och morfar. 
I går kväll var nästan allt borta men nu börjar det komma tillbaka igen. 
Så här såg hon ut på kroppen i helgen

Och var även rödflammig i ansiktet. Framförallt på kinderna. 

Blir väl remiss för pricktest kan jag tro. 

Idag är jag extremt gungig och illamående. 
Kanske är för att jag har sovit dåligt. Vaknade och var yr. Och så är jag lite stressad och orolig för ungdomarna. 
Och så har det varit en ganska intensiv helg med mycket bilåkande oxå. 
Men det blir nog bättre snart. 
Emma och jag tar det lugnt idag. ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar