fredag 28 februari 2014

Kärlek vid första ögonkastet

Ett besök på gymmet även idag. Dock blev jag helt slut väldigt fort. 
Orkade inte alls mycket. 
Tror jag håller på att bli förkyld. 

Emma är så himla duktig när hon är med på gymmet. Hon är i lekrummet hela tiden och sen brukar vi avsluta med massagestolen. 

Svärmor kom förbi en runda på em. Tog en fika med oss och spelade spel med Emma. Hon hade med sig tulpaner till mig. 
Gulligt. 


Emma och jag hade bjudit in oss till mamma och pappa ikväll. Så trist att sitta själva en fredag. 
Vi fick pizzamackor. Gutt!
Emma har hittat en ny favorit. Amandas kille. 
Det klickade direkt och Emma sa hela vägen hem att hon är kär. 
Lilla gumman. Kärlek vid första ögonkastet. 

Hon frågade om två tjejer kan gilla samma kille. Hihi. Sötnos. 

Emma och jag har kört djurtema idag. 
Hon zebra och jag (pms) kossa.


Nu ska jag se ett avsnitt av en serie på datorn sen behöver jag min skönhetssömn. 

Natti ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar