lördag 8 februari 2014

Frost


Vilken underbar film. Jag känner mig alldeles lycklig. Skrattade högt flera gånger och grät lite oxå. Så himla bra film. Kanske den bästa Disneyfilmen jag har sett. 
Och så jäkla kul och häftigt det var med 3D. Vilken upplevelse. 
Emma tyckte det var supercoolt och sträckte sig flera ggr efter grejer hon trodde rörde sig framför henne. 
Men glasögonen var lite stora på henne men med mössan på funkade det perfekt  

Vilken bra dag vi har haft. 
McDonalds, BR, Tokiga Ture och bio. 
Toppklass!







Snart blir det bio igen. Emma vill se nya Tingeling när den kommer. 

Nu ska jag till gymmet. 
Sen blir det mello för hela slanten.

Skickade bilden på oss till Patric förut och skrev att vi saknade dom. 


Vilken härlig son jag har. Han vet hur han ska göra mamma glad. Snygg?Jag? Hihi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar