torsdag 6 februari 2014

Maenam beach

Äter frukost och får bilder skickade till mig från Patric. Från stranden på Koh Samui. Maenam beach. Där vi var när han var 13 år. Dom bor hos en svensk tjej som heter Marie. 
Ååååå jag vill oxå tillbaka. NU!




Nä men jag får väl sitta här med mitt kaffe och längta mig bort till sol och värme. 
Kanske skulle köpa mig en triss idag... Plötsligt händer det!

Sitter här och njuter av min goda yoggi istället. Ja ä inte bitter.

 Hallon/ pannacotta. Mmmm...

Väntar på att Öron ska ringa upp. Sen blir det att uträtta ärenden. Kanske ta en svängom med dammsugaren. Och en liten powernap innan jobbet. 
Dåligt med sömn inatt. YR!

Och sen är jag på urkasst humör. Trött, less på gung/yrsel/illamående/tinnitus , trött på vinter, och så lite PMS på det. Härligt. Som en tickande bomb. 

Kaaaaaboooom! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar