lördag 8 februari 2014

Det lömska nätet

Efter mellon så såg vi på en Irene Huss-film. Det lömska nätet. 
Bra och otäck. 
Får panik inombords när jag tänker på att Emma ska bli tonåring och sitta och chatta. 
Filmen handlade om tonårstjejer som blir uppraggade och lurade på nätet. 
Som träffar någon som utger sig för att vara nån annan och sen gör tjejerna illa. Hemskt!

Mello hade en hel del bra låtar ikväll. 
Emma dansade loss framför Tvn. 




Hon var i extas när Panetoz gick vidare. 
Mitt gamla frikort kom bara till andra chansen. =)
Orkar inte engagera mig så mkt i mellon. Det känns som att det kvittar. 
Kul att titta på, absolut. Men jag bryter inte ihop om fel låt vinner. 

En mysig hemmakväll. Hemmagjord kebabssallad och lite annat smått och gott. Stack till gymmet en timma tidigare ikväll för att förtjäna lite gott. 
Hoppade över vinet. Ville vara körklar om Emma skulle få en allergisk reaktion igen. 
Det har suttit i på armarna hela dan idag och nu ikväll började det klia igen.
Stackars lilla Emmis. Det märks att hon tycker det är jobbigt. 


Nu ikväll har vi kollat resor till Thailand. 

Vi är rätt sugna på att boka. 12.300 för oss tre i 14 dagar. Inte helt dyrt. 

Vi kollar alltid på supersavertravel annars men flygresor verkar oxå bra. 

Imorgon bitti blir det gymmet igen sen ska jag följa med Emma på kalas. 

Vet ni vad, det är lördag och man får vara uppe hur länge man vill. Men man får oxå lägga sig när man vill så därför ska jag gå och lägga mig nu.

 #trötter




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar