onsdag 12 februari 2014

Svärmor

Dricker mitt kaffe. Träningskläderna är på. Försöker hitta motivation och energi att åka dit. Har ingen lust alls. Men... Då är det bara att åka dit ändå. När jag väl är där så kommer energin och gör den det inte så går jag hem igen helt enkelt. 
Jag orkar inte så mycket på gymmet nu för tiden. 
Men jag går dit ändå. Lite motion får jag ialla fall. Jag mår bättre när jag får röra på mig. 
Skulle bli alldeles försoffad annars. 

Idag blir en bra dag. Det känner jag på mig. 
Träffa en "gammal" barndomsvän. 100 år sedan vi sågs. Eller där tog jag i så att jag höll på att göra i byxan. Längesedan var det ialla fall. ;)

Och så ska jag ut på trevligheter med min sons svärmor. Svärmor. Hehe. Låter så gammalt. Svärmödrarna ska ut på stan ikväll. Men gamla är vi absolut inte. Jag vägrar! ;)

Näähe Malla. Lyft på häcken nu. Gymmet kallar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar