fredag 28 februari 2014

Mallig

Jag känner mig  lite mallig. Går runt med ett leende. 
Trots att jag har huvudvärk och är tröttare än någonsin så känner jag mig väldigt glad. 
Dom två senaste dagarna med fina ord, bra feedback och beröm från några olika människor har fått mig att "växa" lite. 
Jag har känt mig rätt värdelös senaste tiden. Dels att jag inte orkar så mycket. Kan inte jobba fullt. Har ingen energi över till familj och vänner. Har inte orkat engagera mig i Forever. (Skönhet och hälsa, aloe vera, som jag säljer.) Har inte haft lust med nåt. 
Nu börjar energin ändå komma tillbaka. Men...då är det dax för en ny behandling snart. 
Känns mindre lockande med tanke på att
det har tagit 4 månader att komma tillbaka efter förra behandlingen. Suck!

Nu är jag på gymmet. Emma leker i lekrummet och jag ska jobba bort lite fett. 

Trevlig fredag ❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar