torsdag 20 februari 2014

Avkopplande

Skön känsla att känna att det är avkopplande att gå till jobbet. 

Har haft några bra timmar på jobbet. 
Gjorde ganska mycket själv i dag med. 
Har lite svårt för att göra vissa grejer men jag har insett det nu och ger mig inte på det längre. 
Hade lite svårt i början att acceptera att jag inte kunde göra allt. 
Men nu gillar jag bara läget. Det är som det är just nu. 

Är glad att jag kan gå till jobbet. Att jag får känna mig lite "viktig" igen. Att jag gör nån nytta. 
Är så otroligt less på att gå hemma. Rastlösheten och tristessen vara kryper i mig. 
Är man inte sjuk så blir man jö. 


Nu ligger jag i soffan. Dricker te. Äter smörgåsrån med smör och flingsalt på. Gutt!

Nu är det helg igen och det händer roliga och trevliga saker både fre, lö och sön. ❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar