torsdag 13 februari 2014

Ont det gör ont.,.

Trots yrsel, kräkningar och smärta har jag genomlidit dagen och nu mår jag ganska bra. Gör ont men det kan jag väl överleva.
Mest orolig över mitt knä som bara blir större och större. 
Ögat blev inte så blått som jag trodde det skulle bli. Men det liksom hänger som en påse lite snyggt över ögat. 
Vet inte om detta var en drop attack eller om jag bara var matt och förlorade balansen. 

Har varit på möte med f-kassan och chefen idag. Gick super. 
Jag får fortsätta vara här i Lindsdal och jobba. Jag bestämmer själv tider och dagar. Känns bra. 

Jag hade tänkt hoppa över jobbet idag eftersom jag inte mådde så bra. Men jag gick dit ändå. Svärmor kom och passade Emma. 
Jag är glad att jag gick dit trots allt. Skönt att få tänka på nåt annat en stund. 

Nu är jag proppmätt efter att ha ätit het korvgryta. Nåt recept jag slängde ihop och kom på idag. Gott blev det.
Jag har slagit in paket inför i morgon. Alla ❤-ans dag. 

Emma ligger i badet sen väntar sängen och för mig väntar kaffe och ryggläge i soffan. 
Because I'm worth it!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar