söndag 2 februari 2014

Lotta 40 år

Igår firade vi Lotta som har fyllt 40. Sjukt kul fest. Lotta och jag var på Make up store och sminkade oss inför festen. Jag blev väldigt nöjd. Fick inte till nån bra bild på sminkningen men det var snyggt och hon som sminkade fick till mina ögonbryn riktigt bra. 
På med den lilla svarta och sen var festen igång. 

Röda mattan, VIP, vakt ( Lottas man Matte ) utebar, garderob , tipspromenad, karaoke, disco, dans melodifestival, biljard,( deras matsalsbord går att höra om till biljardbord)  gott att äta och dricka, kompisar till Lotta som höll tal, sjöng...partystämning på hög nivå!
Jag träffade så mycket härliga och roliga människor igår. 
Kom i säng runt 05 och känner mig inte det minsta bakis. 


Nu ska vi hjälpa till att städa och plocka lite.




































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar