söndag 23 februari 2014

Typiskt

Ja givetvis, ska jag efter flera bra dagar, vakna och ha en dålig. Aldrig får man vara riktigt glad. 

Klockan ringde och jag hade tänkt dra till gymmet. Men det snurrade så mycket att jag knappt fick upp mobilen och kunde stänga av larmet.

Nu börjar det släppa. Masade mig ut till soffan och ligger och kollar skidor. 

Blir ryggläge en stund nu och hoppas det släpper helt.
Tog åksjukepiller så nu börjar jag känna mig lite avslappnad och dåsig. 

Och vi som ska till Leos Lekland idag. Typiskt. 

Jag behöver inte köra dit iallafall. Vi blir hämtade av en mamma på Emmas dagis. 
Och det är skönt att Emma har nån att leka med om jag behöver sitta och ta igen mig lite. 
Brukar bli så himla trött efter kombin yrsel och piller. 

Efter Leos väntar jobb för mig. Emma ska vara hos moster Lina. 

Hoppas jag slipper fler yrselattacker denna dagen. *håller tummarna hårt*

Nu ska jag fortsätta kolla skidor, dricka kaffe, ha position ryggläge, vila och samla kraft för många barn, lek, bus, stim och hög ljudnivå. 
Underbart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar