fredag 21 februari 2014

Glasögon

Vilken bra dag. För bra för att vara sann. Ingen yrsel, ingen huvudvärk, inget tjafs, inget bråk, inget gnäll eller sura miner. 

Ikea med Emma, Helena, Ebba och Elsa. 
Lunch och fika. Modehuset. Magneten och handla. Ebba följde med oss hem en stund för lek och bus. 

Lite städ. Hemmagjord pizza. Och nu tv. 

Inget att klaga på alls idag. En fantastisk dag. Det är bara att njuta och samla energi så att jag är stark när det kommer en sämre dag. ❤

Idag kände jag mig lite crazy och körde med brillor. 



Jag tycker inte att jag passar i dom egentligen. Känner mig en smula fånig.
Men det är kul att förnya sig lite. 
Och jag tycker det är så himla snyggt på alla andra. Och har man glasögon som ligger så måste man ju använda dom nån gång ibland. 

I morgon är det lördag. 
Då blir det att se skidor, en tripp till gymmet, på 15-års galej och så se på mello. 
Fullspäckad lördag. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar