onsdag 19 februari 2014

Selfie

Det här med att ta selfie och lägga upp på instagram. 

Våga vara dig själv liksom. Hehe

Ibland orkar man bara inte vara snygg. Osminkad , ostylat hår, myskläder...fan så skönt.
Det är så här jag ser ut. Bara att gilla läget. 
Inget botox här inte. Rynkorna flödar fritt.



Tidigare idag tog Emma och jag en cykeltur. Vi tog en fikapaus hos mamma.
Cykla funkade inte alls bra för mig. 
Blev rejält yr när vi kom hem och fick lägga mig en stund. 

Det har varit en bra eftermiddag och kväll. Lugn och skön. 
Syrran kom och hjälpte till med datorn som strulade lite. 
Jag höll på två timmar med att fixa en grej igår. Hon löste det på 10 min. Eh...

Micke kom hem med mat från Gurkans ( Big Brother Gurkan ) kebabvagn. Han är ute på turné och står på Stortorget. Väldigt god kebabrulle. 


Kvällen har spenderats i soffan. Så soft man bara kan tänkas ha det. Underbart!

Känner mig väldigt trött och har en ihållande huvudvärk som sitter framme i pannan. Tror jag ska lägga mig ganska snart. 
Imorgon blir det gymmet. Micke ska med. Han fick ju ett Malkarskort i Alla ❤-ans present. 
Sen blir det en tripp till Öland för lunch med svärmor och så jobb imorgon kväll. 

På tal om annat, Mia på Grötö, hur underbar är inte Mia?! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar