torsdag 20 februari 2014

Snart helg...igen!

"Gung gung gunga...gunga med mig"

Bra dag i dag. Lite gungigt , men det är ju inget ovanligt. Snarare konstigt när det inte gungar. Gunget är liksom en del av mig nu. Men beroende av åksjukepiller är väl kanske inte så bra egentligen. 
Men ska jag överleva gunget så måste jag äta dom. Annars får jag krama toastolen. Och det hoppar jag gärna över. 

Gymbesök idag. Hela familjen. Emma i lekrummet , jag på bandet och Micke fick gymvisning. 

Vidare till Öland för lunch på underbara Sea Salt med snälla svärmor som bjöd oss. 











Vidare till svärmor på en fika och nu är vi hemma igen. 
Emma har en kompis här och jag ska dra till jobbet i några timmar. 

I morgon är det fredag igen. Vart tar veckorna vägen????



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar