tisdag 4 februari 2014

En resa för livet

Tårarna sprutar och mitt hjärta blöder. Jag kan knappt titta på programmet. 
Det smärtar att se barn lida. Barn fastbundna i en säng. Ingen som kramar dom. Som ser dom. 
Alla barn borde ha rätt till ett värdigt liv fullt av lycka, omtanke och kärlek. Få känna trygghet. 


I morgon ska jag överösa Emma med kärlek ❤

Idag har vi haft en riktigt soft, skön mysdag. Emmas utslag är nästan helg borta. Bara lite röd under ögonen. 
Vi har varit ute och gått. 
Varit i affären. 
Sett på tv. Ritat. Pusslat/byggt med plus plus.

Jag har varit en runda på gymmet. Följt ungdomarnas resa/flygplan uppe i luften. 


Packat upp väskan från Stockholmstrippen. 
Köpte en jacka på Zara som jag är kär i. Ett fynd. Rea. 299:-




Köpte även ett par byxor som jag gillar. (Ja...annars skulle jag väl inte ha köpt dom hehe)




Nu ska jag fortsätta gråta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar