söndag 23 februari 2014

Leos Lekland

Skulle precis skriva ett inlägg om att den här dagen har varit hur bra som helst men så föll jag handlöst istället. 

Började inte så bra med yrsel och illamående men ett par piller, vårväder och en trevlig dag både med vänner och arbetskamrater gjorde susen. 

En härlig dag på Leos Lekland med Helena, Jessica och våra döttrar. 









Hem och bytte om och så till jobbet. 
En trevlig em/kväll på jobbet. 

Hem och tackade Lina för barnvaktshjälpen. 
Läste saga för Emma och nattade henne. 

Kände mig glad och harmonisk. Tänkte lägga mig på soffan och slöa några timmar innan sängen. 
Skulle bara böja mig och plocka upp grejer på vardagsrumsgolvet som Emma hade lekt med. 
När jag reste mig så fick jag en dropattack och föll på nåt konstigt vis på sidan. 
Kom med armen under kroppen så det ömmar längst ner vid revbenen på ena sidan. 

Slog mig inte så illa. Landade mjukt på mattan. Och min dallriga rumpa tog emot bra. Airbags som en vän sa Hahahaha
 Han är så sjuk. Men får mig alltid att skratta. 

Men så jävla, rent ut sagt, trist att dropattacksen har börjat igen. 
Har lust att dunka huvudet i väggen och slita mig i håret. 
Klart det inte skulle hjälpa. Skulle bara göra mer ont men det är så sjuuuukt tröttsamt. 
Vet inte om jag ska skratta eller gråta. 
Jag tror jag kollar på Spårlöst och gråter en skvätt. 

Imorgon är en ny dag och en ny vecka.
Nyttiga veckan. 
Inga sötsaker eller annat onyttigt. 
Och bara kolhydrater ett mål per dag. 

Nyttiga veckan för Emma oxå ( fast hon får äta kolhydrater ) med ett undantag för henne. På onsdag ,för då ska vi till Stadsmissonen, titta lite, hälsa på en vän och fika med svärmor. Som även har varit svärmor till vännen vi ska hälsa på hehe 

Hoppas även på att hinna in till stan nån dag i veckan. 
Ska ha lönsesamtal. Läkarbesök. Hinna med gymmet. Och så lite jobb på det. 
Det känns som att denna veckan lär gå snabbt. 

Nähe. Nu ska jag tycka lite synd om mig själv en stund. 
Fast blir jag för deppig behöver jag bara kolla på den här bilden som Helena tog idag. 


Det är min humor det.
Frågan är bara vart min haka tog vägen? Hahahaha



Idag, för fem år sedan, somnade min fina svärfar Sixten in. 
Imorgon ska vi tända ett ljus på din grav Vi saknar dig ❤







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar