fredag 14 februari 2014

Förlovad

Ja nu har min son verkligen blivit stor. Idag förlovade han sig med Tilda. 
Jag blev lipig som vanligt. Är så glad för deras skull. 
Mina fina, härliga "barn". Ett stort grattis. All lycka och kärlek önskar jag er. ❤❤❤

Idag har jag blivit överröst med kärlek. Present, ett fint hjärta från lilla Emma, mys med familjen, sms från vänner ,en god nutellatårta levererad vid dörren av Helena, beröm för min krönika. 
Jag känner mig lyckligt lottad och faktiskt en smula älskad. Härlig känsla. 

Tårtan Helena lämnade, hjälp vad god. 
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. 
Skratta för att jag är glad över att jag har en omtänksam vän som gav mig möjligheten att smaska på detta mästerverk. 
Gråta för att tårtan är så god så att den är omöjlig att sluta äta. 
Det var detta Helena visste. Hon vill göra mig tjock ;)



Önskar att ni fick smaka. Magiskt god!

Idag har vi lyxat till det med McDonlads och köpt godis på Tokiga Ture. 
Nu har Emma och jag fredagsmys. 
Vilken härlig dag det har varit. Bästa Alla hjärtans dag på länge. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar