onsdag 26 februari 2014

Strawberry cupcake

Fullt upp hela dagen men det har ändå varit en bra dag. 
Gymmet. 
Gjorde lunch. Kasslergratäng och ris. 
Skivade kassler som jag la i en form. 
Blandade creme fraiche, en burk tacosås och en burk green chili som jag hällde över kasslern. La på några tomater och lite riven ost och så in i ugnen. 
Riktigt gutt. 


Svärmor var här på middag. 
Vi åkte sen till Stadsmissionen och tittade lite. Och tog även en fika där. 
Jag köpte en grej  för 5:- som jag gjorde om till en kruka.

Vi var inne en runda på Blomsterlandet. 
Sen så var vi på kyrkogården och lämnade en blomma.

Hem, bytte om och så vidare till jobbet. 
Hem igen och lekte en stund med Emma innan det var läggdags för henne. 

För ett tag sedan köpte vi en vikvägg till dockorna för 39:- på Ikea. 
Superbra. 
Emma  fixade till det jättefint åt dockorna. 






Nu har jag gosat ner mig under filten i soffan. Är frusen. Värmer mig med nyinköpt te. Supergott. 


Imorgon blir det gymmet tidigt. Kör på hårt nu så jag är i bra form innan en ev op. 

Sen ska jag till modehuset på ett möte/fika. Framtidsplaner på G. Spännande. 

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar