måndag 3 februari 2014

Orolig

Oroar mig över Emmas nässelutslag.
Blev bättre med en dos Betapred. Men tänk om det kommer tillbaka?
Vad kan det vara som hon reagerar på?

Imorgon kör vi en hemmadag och hoppas på att det är helt borta och att vår lilla tjej är i toppform igen. 

Känner att det ska bli skönt för mig oxå att bara vara hemma. 
Blir lite rädd efter att jag vaknade och var yr inatt. Inte gungig utan det snurrade rejält igen. Karusell. 

Kanske tog ut mig för mycket igår då jag testade att köra i både dimma och mörker. Gick inte helt bra. Trafikfara. Var ute i vägrenen och körde flera gånger. Vinglade fram som en rattfull. 
Otäckt. Och jävligt dumt. Kunde skadat både andra och mig själv. 

Körde hem bilen från flyget idag med. Det gick bättre. Men hjärtat slog så jag trodde det skulle hoppa ut kroppen. 
Stressar upp mig själv. 
Är så läskigt att köra. Blinkar jag till lite för länge så har jag inte koll på vägen när jag tittar upp. Har svårt att fokusera. 
Vissa dagar går det bättre att köra andra dagar inte alls. 
En natt med lite sömn påverkar mig väldigt mycket. Likaså oro och stress. Nu  är jag orolig och känner mig stressad inombords. Inte bra!
Tycker Mr Tinnitus går igång på att jag har en dålig dag och låter ännu mer. 
Ikväll har jag knappt hört Tvn. 

Smsade med Lotta förut. Hon har planer när jag fyller 40. Spännande. Jag kommer inte ha någon fest. Äh... Är väl inget att fira att man blir gammal? Och hur ska man någonsin kunna bräcka Lottas fest? Oslagbar. Kan inte sluta tänka på hur kul det var. 


Nu ska jag sova. Inte ens Mr T kan hindra mig. 
#trött

Saknar er redan Patric och Tilda. Men vi ses om tre månader. Älskar er. Njut av varje minut ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar