onsdag 5 februari 2014

Paradise Hotel

Har kollat på Paradise Hotel. Finner inga ord. Finns det människor som Jeppe...på riktigt? Usch!
Avsiktlig elakhet är vidrigt! Och att man njuter av det är ännu värre. Fast det värsta av allt är väl att jag har tittat på skiten. Slöseri av tid!

Nu ska jag gå och lägga mig. Tittade mig själv i spegel och fick en chock. Troll?
När jag har tvättat håret och låter det självtorka så står det åt alla håll och kanter. Ett tjockt jäkla burr. 
#rugguggla

Idag har jag varit gungig och fått små mini yrselattacker flera ggr. 
Är jag för intensiv? Har jag börjat "hetsa"i mitt liv igen?
Glömmer hela tiden att jag inte kan vända mig hastigt. Vrida huvudet för fort. Böja huvudet neråt. Jag vet. Men ändå gör jag det. Korkad!

Idag på gymmet testade jag att gå på bandet utan att hålla i mig. Omöjligt. Jo visst går det. Men jag vinglar rejält. 
Seriöst. Kommer det alltid att vara så här?
Gaaaaaah! Vill bara skrika rakt ut inland. 

Blev hämtad av Helena idag som tog ut mig på lunch innan jobbet. 
En trevlig pratstund, skratt och shopping.

(Jag har inte glömt dig Ramona, min älskade grekvän. Ge inte upp. Hihi ) 

Var på jobbet några timmar. Hem och åt middag. Skönt att sätta sig vid dukat bord. 
Badade. Pratade länge med min vän Ingela som precis har varit iväg på solsemester. Härligt. 

Hörde av ungdomarna idag som gottar sig med sol och bad. 

Kollade faktiskt på en resa till Turkiet i maj.
Jag är ingen all inclusive människa.
Men blev ändå lite sugen när jag hittade en resa till Alanya. Fint barnvänligt hotell nära stranden. Pool. 2 bädds-rum. All inclusive. 15.500 för två vuxna och ett barn. Inte så farligt va?

Emma har haft kvalitetstid med sin pappa idag. Hon är så lycklig över att dom har varit på Leos lekland.
På lördag ska vi ha familjedag. 
Vi bokade biobiljetter idag. Vi ska gå på Frost. Längtar. 

Emma hade ritat en väldigt fin teckning när jag kom från jobbet. 

Tommy och Annika i en godisaffär. Dom tänker på Pippi som fyller år och funderar på vad dom ska köpa i present till henne. 

Imponerande. 

Imorgon blir det Bauhaus och Ikea. Lunch med Micke. Städning.  Och sen lite kvällsjobb på det. 

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar