onsdag 16 februari 2011

Yes!

Det löste sig.
Jag har varit på jobbmöte nu och innan jag gick dit så var jag lite orolig. Eftersom jobbsituationen förändrades pga dödsfall så var det osäkert om jag skulle få behålla mina nätter.
MEN jag fick nätter igen och det var ett bra schema så jag känner mig VÄLDIGT nöjd!
Nu ska jag bara bli av med gipset och få ordning på handen.
Och så ska jag se till att få körkortet så att jag kan söka andra jobb och även hoppa in och jobba i nattpatrullen. Vissa veckor är jag ledig väldigt mycket på mitt nya schema och jag funderar på att ta ett extra jobb nå´nstans. Men vart? Kanske ska ringa soc och börja jobba lite som stöd och kontaktperson igen. Har ju varit stödfamilj åt en tjej tidigare men just nu känner jag inte för att ha nå´n här hemma på helgerna. Men stöd/kontakperson åt någon skulle ju kunna funka. Det tåls att tänka på.

Nu ska jag fika med min dotter. Hon har varit på Mc Donald´s med pappa MU och hon var såå nöjd över detta ;) Härligt med lite pappaEmma-tid.

Känns som att jag behöver lägga mig på soffan och vila en stund.
Bassiluskerna bråkar med mig. Jag försöker motarbeta dom men tyvärr så hänger dom kvar.

Nu kommer Emma med kaffet och jordgubbspaj ( en tom röd kopp och en plastpaj ) Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar