söndag 27 februari 2011

Bröllopsplanering

Vi har haft några trevliga timmar hos fam. Hultén. Lite bröllopsplanering hann vi med och min syrra Lina kom dit och hjälpte till att göra inbjudningskort. Hon hade ett bra program i sin dator.
Lina är en riktig allt-i-allo. Hon är bra på det mesta! :)
När vi planerar bröllopet med Nina och Christian så blir jag oxå sugen på att gita mig. Asså, jag är ju redan gift och vår bröllop på stranden i Thailand var sååå mysigt MEN det är nå´t spec. med att gifta sig i kyrkan inför släkt o vänner. Och festen, det är ju den man vill åt ;)

Kvällen blir VÄLDIGT lugn. Trots sovmorgon så är jag tröttare än tröttast. Sovit för mycket kanske?!
När Emma har lagt sig så ska jag lägga mig under täcket o slötitta på tv hela kvällen bl a Solsidan och Big Brother och så ska jag avnjuta en god fruktsallad.

Imorgon blir det att åka och titta på kök och planera lite. På em blir det nog en tur till stan med Pillan.
Resten av veckan har jag inget inplanerat mer än ett lönesamtal på fredag.
Soft vecka med andra ord.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar