tisdag 8 februari 2011

Skogssvampsoppa

Sååå magiskt gott med Keldas Skogssvampsoppa. Mmmmm. Perfekt kvällsmat. Och till efterrätt blir det fruktsallad av apelsin o banan. Duktiga jag!

Idag har varit en bra dag. Bättre än jag hade väntat mig med tanke på hur den startade.
Vi blev bjudna på lunch, gott o trevligt. Jag spenderade några timmar själv i Hansa City. Lugnt o skönt!
Hem till mams o paps och hämta Emma. Hon var på ett strålande humör. Underbart!

Väl hemma har vi haft en soft eftermiddag och nu ligger mannen o jag utslagna i soffan och tokslappar. I lööve it!

Imorgon ska Emma o jag in till sta´n o fika med mamsen.
Vi ska åka buss och Emma ser fram emot det jättemycket.
-Glöm inte en liten peng mormor och biljetten , sa hon förut.
Hahaha Vi brukar leka att vi åker buss här hemma och då brukar vi betala o få en biljett av Micke.
Sen sa hon oxå:
-Vi måste skynda oss för bussen går om 10 min.
Vart får hon allt ifrån? :)



Slappardax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar