måndag 7 februari 2011

Näe nu får det vara nog

Inga fler chips i veckorna. Herre Gud! Jag har gått upp 2 kg!!! Inte mycket kanske ni tycker men jo, det är inte bra när byxorna sitter så tight så man inte ens kan andas.
Det är handens fel. Jag skyller allt på handen. För jag har bara suttit i soffan , tyckt synd om mig själv och ätit massa gott i 2v nu. Efter att jag skadade handen har allt bara gått utför hehehe .Men nu jäklar är det slut på det lilla roliga. Bara gott på helgerna och minst en promenix om dagen.
Vatten dricks det i veckorna, ja och kaffe såklart! INGEN CHOKLAD TILL KAFFET. Påminn mig gärna. Max 1 semla i veckan hur sugen jag än är. Helst ingen, fast det kommer jag inte klara.
Japp så är det. Nu måste det bli nå´n ordning.
Jag är inte överviktig på något sätt men jag känner mig slafsig och ofräsch. Bläää!

Väger mig imorg bitti och skriver in vikten. Sen väger jag mig måndagar i fortsättningen.

Det var allt för idag.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar