torsdag 3 februari 2011

Typiskt

Imorgon skulle vi hem till goda vänner , umgås och äta gott men nää idag ringde dom från Mickes jobb och han måste jobba imorgon kväll.
Typiskt!
Det känns som om vi alltid får ställa in saker numera.
Men jag bjöd in mig själv till mamma så jag blir bjuden på middag iaf och så får jag sällskap oxå.
Emma o jag får ha fredagsmys med mamsen o systrarna. Pappa skulle visst ut på galej.


På Lördag är vi inbjudna till grannarna. Mat, dryck, umgås och melodifestival. Trevligt!
Så det kommer ju hända lite denna helgen iaf. Dom senaste helgerna har vi varit instängda pga sjukdom.

Imorgon ska jag till ortopeden och röntgen. Jag känner mig nervös. Nu håller vi tummarna allihopa så att jag slipper gipset imorgon. Ok?!
Och slipper jag inte gipset så kommer jag söka upp er som inte höll tummarna. :)

Nähe, nu ska jag sortera lite tvätt, sen blir det thé och macka och mys framför tvn i min ensamhet. Kryper nog ner tidigt och läser min nyinköpta bok.
Mannen jobbar, sonen är hos sin pappa , Emmis sover gott och katten är ute o jagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar