tisdag 1 februari 2011

Den hemlige miljonären

Har sett det programmet 2 veckor i rad nu och blir varm i hjärtat när jag ser hur många fina hjälpsamma människor det finns.
Jag vill oxå vara en så´n människa, jag vill hjälpa andra, jag vill göra nå´t meningsfullt.

Jag vet inte om jag är inne i en känslig period men jag är väldigt gråtmild numera. Tittade på Sofias änglar och då grät jag oxå en skvätt.
Men det är skönt att få gråta lite ibland.

Jag har haft en soft o lugn kväll. Ensam hemma. Ungdomarna ( P & T )var bara hemma o käkade, mannen likaså. Emma somnade tidigt och jag har legat i soffan med täcke o kudde.
Härligt! ( men jag kan ändå inte låta bli att känna lite rastlöshet i kroppen. Jag är hopplös )

Nähe, nu ska jag släpa med mig täcket o kudden in i sängen och soooova.

" Här kommer lilla Ludde, hå hå jaja..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar